top of page

Mijn hart gevolgd...

En ondertussen is januari al bijna voorbij... Wat vliegt de tijd!

Ondertussen ben ik geslaagd voor de interne opleiding bij Vocal Center, dus ik mag mij officieel Vocal Center Coach noemen!

Wat heb ik veel geleerd de afgelopen maanden, zowel als coach maar ook als zangeres. Alles wat ik leerde ging ik zelf toepassen en ervaren en daardoor kreeg ik zelf ook opeens veel meer mogelijkheden.

Super tof, maar eigenlijk begin ik nu pas natuurlijk.

Ik sta klaar met alle informatie en mijn enthousiasme om mensen nieuwe dingen te leren en versteld te laten staan van hun eigen stem, maar hoe ga ik dat dan nu aan de man brengen?

Hoe krijg ik mijn praktijk zometeen gevuld....? Allerlei vragen in mijn hoofd die soms tot pittige discussies kunnen lijden, maar ook dat zal we goed komen.... uiteindelijk...

Vocal Center is hier in het mooie zuiden nog niet bekend bij de mensen en dus zullen veel mensen zich afvragen wat het verschil dan is tussen een Vocal Center les of een "gewone zangles", tja, dat is lastig uit te leggen.

Dat moet je eigenlijk gewoon een keertje ervaren!

Verder ben natuurlijk bezig met het voorbereiden van mijn voorstelling die ik op 16 maart nog eens mag gaan spelen! Super spannend, maar zo leuk! Komende week ga ik met Ed aan de slag, hij gaat deze keer meespelen op saxofoon en daar ben ik super blij mee! En Zondag ga ik repeteren in Zaandam, met Bart. Hij gaat mij regisseren, want om dat bij jezelf te doen is eigenlijk onmogelijk! Dus super blij met de hulp van Bart! Weer even alles aanscherpen!

Ondertussen moet ik nadenken over licht, geluid, decor...kaartverkoop...PR... andere theaters uitnodigen zodat we hiermee mogen/kunnen blijven spelen... Ahhhh nog zo veel te doen!!

Ook kwamen er onverwachts nog twee auditie uitnodigingen langs die ik even moet voorbereiden en in februari ga doen. Super leuk, maar ook best wel spannend... Auditie doen is eigenlijk iets vreselijks... je staat voor een paar mensen "je ding" te doen en zij vinden daar dan iets van... Tja het is maar een mening, maar toch is het fijn als die mening

positief is. Jaren geen auditie gedaan, dansschoenen weggegeven en eigenlijk niet gedacht dat ooit nog eens te gaan doen...

Maar here I go... gewoon voor de ervaring en we zullen zien wat eruit komt!

Tja, en verder... buiten het opzetten van mijn eigen zangpraktijk, het voorbereiden van mijn voorstelling en twee audities voor te bereiden ben ik ondertussen ook nog aan het verhuizen....!

Het gaat goed, het komt goed en zo niet... dan toch! ;)

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg mij
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page