top of page

Happy New Year!!


Hier en daar komen wat terugblikken op 2017, komen bedankjes op social media voor het afgelopen jaar en zelfs nieuwe plannen voor 2018...

Dit was best wel een bijzonder jaar waar ik toch ook even op wil terug blikken, bij wil stil staan en mensen voor wil bedanken...

Precies een jaar geleden zat ik depressief thuis, was ik in therapie omdat ik wist dat er iets moest veranderen maar ik gewoonweg niet wist hoe... oud en nieuw vorig jaar was een bizarre avond vol met emoties die ik geen plekje kon geven en me niet echt veel vertrouwen gaven voor 2017....

MAAR een maand later kwam ik iemand tegen die zo eerlijk met me durfde te zijn dat er opeens een deur voor me open ging... als ik het anders wil, zal ik dat zelf moeten gaan doen... Hoe? “Gewoon doen”... begin eraan en zie hoe ver je komt, werk vanuit je passie, doe dat wat je echt wil... wat is het ergste dat kan gebeuren? Nu ben je ook niet gelukkig, toch? Het is jouw keuze...

Keuzes, die stelde ik altijd liever uit.. maar sinds ik keuzes maak en dat doe wat ik eigenlijk het liefste doe ben ik trots op mezelf! Trots dat ik me dit zelf gun...

en nee, makkelijk is het niet.. ik heb nog vaak genoeg momenten dat ik niet zeker weet of ik hier wel goed aan doe en of ik dit wel kan... maar ik wil dit doorzetten omdat ik weet dat dit is waar ik gelukkig van word!

Maar eerlijk is eerlijk... alleen ben ik niks... ik kan heel veel willen, heel veel wensen maar zonder de steun, het geduld en de liefde van een aantal mensen had ik dit avontuur nooit aangedurfd en aangekund!! ❤️ Bedankt voor steun, liefde, vertrouwen, heeeeel veel geduld en al die prachtige kansen die ik heb gekregen!

Op naar nieuwe avonturen met o.a. mijn eigen voorstelling en als vocal coach van Vocal Center!!

Lieve allemaal, Ik hoop dat 2018 een jaar mag worden dat dromen uit mogen komen, we gezond mogen blijven en we heel veel muziek gaan maken! Happy New Year!! 🥂

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg mij
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page