top of page

Amsterdam.. Amsterdam..

Ondertussen ben ik al twee maanden iedere vrijdag in training tot vocal coach bij Vocal Center in Amsterdam!

Hoe cool is het dat ik met een club mensen aan het werk ben die elkaar inspireert, waardeert en gelukkig ook enigszins kalmeert!!

Alle coaches is opleiding hebben natuurlijk nog veel vragen, ik misschien wat meer dan andere (al zal iedereen dat zeggen), maar hoe tof is het om iedere vrijdag te sparren over dat wat we zo leuk vinden en waar we uiteindelijk andere mensen ook nog mee kunnen gaan helpen! Ik ben echt trots en dankbaar dat ik bij dit clubje van knetter-gekke maar vooral lieve en hardwerkende mensen mag zijn om aan mijn eigen dromen te werken!

EN afgelopen vrijdag mocht ik een Vocal massage van Henriëtte Hertoghs ervaren! Lekker..? Nee niet echt.. Pijnlijk..? Ja! Nogal! Geholpen..? Ja!

Ik liep al heel lang (maanden) met onwijs veel spanning rondom mijn nek en schouders en wanneer ik moet optreden komt er “opeens” keelpijn opzetten... heel irritant en niet handig, maar dus allemaal te voelen en te herkennen in mijn spieren! Na deze massage voel ik dat er echt spanning weg is, dat de druk weg is en ik me eigenlijk een beetje lichter voel... Haha dit klinkt wat zweverig.. maar wat ik wil zeggen is dat het echt een aanrader is voor mensen die deze spanning herkennen!

Heel eerlijk...

ik was een tijdje vergeten om doelen voor mezelf te stellen.. om mezelf uit te dagen en mezelf iets te gunnen waar ik blij van werd. Mijn negatieve stemmetjes hadden de overhand en daardoor heb ik veel te lang niet gedaan wat me eigenlijk gelukkig maakt.

Nu ik hiermee bezig ben weet ik weer dat ik mezelf dit mag gunnen en ik mijn eigen leven kan regisseren! En wat een geluk dat je dan ook nog zo veel lieve mensen tegen komt die mij alleen maar helpen te groeien!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg mij
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page