top of page

Working my way back

Het is maandag, nog maar een kleine week en dan is het zo ver! Dan sta ik in het Openluchttheater met mijn eigen voorstelling! Afgelopen zaterdag was ik te gast bij L1radio Cultuurcafe, waarin ik live op de radio mocht vertellen over mijn voorstelling. In een leuk en gezellig gesprek met Jolien Linssen vertelde ik over de zoektocht die ik heb gehad en de reden om weer het podium op te gaan.

In de studio bij Mark

Tijdens het interview werd het prachtige nummer 'Dingen Gedaan' van Stef Bos afgespeeld dat ik twee dagen daarvoor bij Mark Putz had opgenomen in de studio. Een lied waarvan de tekst zo goed past bij wat ik wil vertellen... en prachtig opgenomen door Mark!

Het interview is hier terug te luisteren!

https://l1.nl/l1-cultuurcafe-zangeres-celine-weerts-durft-eindelijk-voor-de-muziek-te-gaan-131836/

Na het interview en het lied kreeg ik heel veel lieve reacties van mensen, wat is dat toch fijn! Mensen die het waarderen dat je je verhaal durft te delen en de moed hebt om te gaan doen wat je het allerliefste doet. Heel eerlijk, ik vraag me vaak af of het echt moed of durven is... voor mij was dit een moeten, omdat ik ongelukkig was met het leven zoals ik het op dat moment leefde en ik wist dat er iets moest gaan veranderen. En ik de enige ben die dat kan veranderen...

En zoals ik in het interview vertelde; helaas gaat niet alles dan opeens vanzelf en is 'lukt het dan opeens wel?' nog lang niet van toepassing.

Mijn weken zien er heel wisselend uit, de ene week heb ik heel veel afspraken staan en een andere week moet ik echt mijn best doen om te zien wat er voor me ligt en wat ik dus kan gaan doen. Het is niet gemakkelijk, maar dat neemt niet weg dat ik het wel leuk vind en het me energie geeft om te zorgen dat dit gaat slagen!

Ik ben bezig met dingen op te bouwen en dat heeft tijd nodig. Mensen laten weten wie ik ben en wat ik doe is belangrijk hierin. Maar ook al weten mensen dat ik er ben, dan moet ik zorgen dat ze me onthouden en me bellen als er een geschikt moment is om mij te bellen voor een optreden. Makkelijker gezegd dan gedaan merk ik. Maar ik ben trots op de voorstelling die ik ga spelen en heel blij met de kans die ik bij Vocal Center krijg. Als Vocal Coach kan ik voor mezelf wat meer zekerheid opbouwen, kan ik zelf vocaal gezien blijven groeien en kan ik mensen hier in het zuiden kennis laten maken met Vocal Center en hopelijk net zo enthousiast krijgen over de methodiek als ik zelf ben!

Gisteren stond ik tijdens de uitvaartbeurs van UitvaartLimburg te zingen, een bijzondere gelegenheid vond ik. Muziek maakt zo veel los bij mensen en daarom vind ik het heel bijzonder om tijdens een uitvaart te zingen. Maar ik merk vaak dat mensen geen idee hebben van de mogelijkheden en dan vaak voor een Cdtje kiezen tijdens een ceremonie. Naar mijn idee zonde, omdat live muziek veel meer troost biedt, veel persoonlijker maakt en daardoor veel toevoegt aan een waardig afscheid van iemand die je dierbaar is.

En het leuke is dat iedereen een andere smaak heeft, dat iedereen een andere muziekstijl mooi vind en dat is helemaal prima. Gisteren tijdens de beurs stond ik allerlei mooie luister liedjes te zingen, sommige mensen waren erg ontroerd door de liedjes, maar er was ook iemand die had gevraagd of ze me misschien van het podium af konden halen want dit was niet gepast. Ik vond het jammer dat ik deze meneer niet persoonlijk heb kunnen spreken, want ik was erg benieuwd waarom hij dat dan vond. Maar het is helemaal prima dat iedereen zijn eigen smaak heeft en we niet allemaal hetzelfde mooi vinden.

Na zaterdag begint voor mij Kerst al een beetje, ik hou ervan om tijdens de feestdagen op te treden in een mooie jurk en mensen in een fijne kerstsfeer te brengen door mooie muziek te maken. Maar daarvoor moet er natuurlijk wat in elkaar gezet gaan worden en zal ik ook weer mensen moeten laten weten wat ik precies doe. Dus dat staat voor volgende week op de planning!

Maar eerst deze week; Script definitief afmaken (haha) Script opnemen zodat ik dat vrijdag in de auto naar Amsterdam tot in den treuren kan afluisteren

Een JURK VINDEN!!

Vrijdag naar Amsterdam voor mijn vocal training

Zaterdag; in de ochtend alles ophalen wat nodig is, vanaf 14:00uur in het theater voor soundcheck, doorloop en alles wat daar verder bij komt kijken... en om 20:00uur het publiek een mooie avond bezorgen!! SPANNEND maar zooooo leuk!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg mij
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page