top of page

Stemmen in mijn hoofd...

Even was het stil, niet omdat er niets gebeurde maar omdat ik even niet wist hoe ik het wilde opschrijven. Afgelopen weken was ik weer een beetje overdondert door alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd, over waar ik nu eigenlijk mee bezig ben... Natuurlijk doe ik dat wat het allerliefste doe maar tegelijkertijd plopt er zo af en toe een stemmetje op die me voor gek verklaard om te denken dat ik dit kan... fulltime leven van muziek maken, vocal coaching en alles wat ik nu aan het doen ben. Deze keer kon ik het niet zo gemakkelijk uitschakelen en werd ik toch een beetje meegenomen in deze gedachten en dan doe je niet wat je eigenlijk had kunnen doen.

Ondertussen de draad weer opgepakt en hard aan het werk voor 23 september, weer volop in gesprek met mensen om optredens te regelen en mijn interpretatie-lessen weg te zetten op o.a. scholen. Afgelopen Vrijdag ben ik begonnen met de training tot Vocal Coach bij Vocal Center in Amsterdam! Een leuke groep mensen waar ik mee mag gaan samenwerken en waar ik van mag gaan leren! Het word een tof traject, hard werken, heel veel leren en daarna mijn eigen praktijk starten in het mooie Maastricht! Ontzettend veel zin in, omdat ik overtuigd ben dat Vocal Center echt iets nieuws te bieden heeft op gebied van zang coaching!

Meer info over Vocal Center: www.vocalcenter.nl

De vrijdagen zijn tegenwoordig goed gevuld, want na mijn training in Amsterdam reis ik door naar Den Haag om daar te repeteren met Jan Willem (pianist) voor 23 september! Afgelopen week hebben we alles uitgezocht qua toonsoorten en kan ik nu zelf thuis hard aan de slag met het leren van teksten en de liedjes eigen maken! Ook hebben we gisteren een nummer in de studio opgenomen die we gaan gebruiken in de voorstelling, een nummer waar mijn stemmetjes de hoofdrol in hebben en die hebben we even vastgelegd ;)

Het begint nu toch wel spannend te worden, het is september en over 18 dagen sta ik weer op het podium met 110 mensen voor mijn neus... Want de voorstelling is trouwens UITVERKOCHT!!

Ik heb er ontzettend veel zin in, maar er moet nog genoeg gebeuren!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg mij
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page