top of page

I'm on my way

In mei nam ik de rigoureuze beslissing om mijn baan in de horeca op te zeggen en 100% te gaan voor een carrière in de muziek.

Opeens moest ik in mogelijkheden gaan denken in plaats van in al die probleem-gedachtes waardoor ik al jaren geen stap verder kwam en eigenlijk mezelf alleen maar ongelukkiger aan het maken was.

Ik moest voor mezelf een nieuwe toekomst gaan creëren! Nu zijn we bijna 3 maanden verder en ben ik verbaasd over wat er opeens allemaal voor een deuren open gaan op het moment dat je gewoon duidelijk zegt wie je bent en waar je voor staat.

Er is een verschil tussen;

,,Hallo, mijn naam is Celine, ik werk in de horeca en daarbij zing ik." of

,,Hallo, mijn naam is Celine, ik ben zangeres en ik zing tijdens bijzondere gelegenheden." Opeens heb ik zo'n andere gesprekken met mensen en zijn er zo veel meer mogelijkheden waar ik nooit eerder over nadacht. Natuurlijk ben je niet opeens van de ene op de andere dag fulltime zangeres, maar een begin is gemaakt! Mensen moeten natuurlijk wel weten dat ik er ben en wat ik doe en daar ben ik nu vooral mee bezig.

Afgelopen vrijdag mocht ik zingen tijdens de huwelijksceremonie van Cindy en Roger en dat is toch iets bijzonders! Cindy ken ik van mijn basisschool-tijd en ik vind het altijd bijzonder om op deze manier een klein onderdeel te mogen zijn tijdens zo'n belangrijke dag!

Cindy liep samen met haar vader de kerk binnen onder begeleiding van het nummer Dochters, daarna speelde we Take my hand, Leedje van mien leave, Jij bent de liefde, Ave Maria en liepen Cindy en Roger als man en vrouw naar buiten met op de achtergrond Say a Little Prayer for You. Cindy en Roger, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel veel geluk gewenst voor de toekomst!!

Op Zaterdag had ik nog een bijzonder optreden in de agenda staan; een optreden bij Vivantes-ouderenzorg.

Met een klein groepje ouderen om mij heen mocht ik allerlei mooie liedjes zingen van Toon Hermans, Suzan Seegers, Frans Halsema, Boudewijn de Groot en ook The Beatles kwamen voorbij... een middag met liedjes die veel los maakte bij deze mensen en daardoor ook bij mij. Wat een voorrecht om te mogen zeggen dat dit mijn werk is, dat dit wat ik het allerliefste doe ook nog iets is waar ik andere mensen een bijzondere dag mee kan bezorgen.

Hoe simpel, cool, stoer of avontuurlijk mijn beslissing 3 maanden geleden ook klonk... het is hard werken, het is met heel veel mensen praten (wat ik gelukkig graag doe) en heel veel geduld hebben (iets waar ik meer moeite mee heb), maar een beslissing waar ik echt nog geen spijt van heb en me weer laat genieten van alles wat ik mag doen! Ik ben een toekomst aan het creëren voor mezelf waarin ik gelukkig kan worden en waarin ik het niet erg vind om tot mijn 80ste (of nog langer) te moeten werken!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg mij
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page