top of page

L.O.V.E.

Gisteren was het 1 jaar geleden dat ik er officieel een (schoon)broer bij kreeg en mijn zus samen met hem straalde zoals ik ze nog nooit had zien stralen! Wat een dag, wat een jaar beter gezegd.

Je hoort van veel mensen allerlei verhalen rondom een bruiloft, maar totdat je er zelf een meemaakt van zo dichtbij kan je je eigenlijk niet zo heel goed voorstellen wat dit met je doet.

We hebben een jaar lang allerlei voorbereidingen getroffen, opzoek gegaan naar de jurk, opzoek gegaan naar een fotograaf, taarten geproefd, versieringen gemaakt en natuurlijk opzoek gegaan naar passende muziek! Danielle (mijn zus) is zelf erg muzikaal en had zelf al een goed beeld van hoe zij bepaalde dingen muzikaal wilde invullen en geluk; Edwin (manlief) vond alles prima! Ze gingen in de kerk trouwen en voor deze gelegenheid is live muziek natuurlijk heel bijzonder. Aangezien ze zelf meespeelt bij de Fanfare van Schimmert wilde ze graag een aantal leden/vrienden uitnodigen om tijdens de mis te spelen en dat gebeurde!

25-koppig koper-ensemble was er op 16 juli en speelde de mooiste liedjes die bij mij en vele andere recht het hart in gingen!

Nu een jaar later krijg ik nog kippenvel als ik deze liedjes hoor en zit ik daar weer op de eerste rij in de kerk te kijken en genieten van een stralend bruidspaar!

En gelukkig mocht ik zelf ook 2 nummers zingen, want het is echt een cadeautje om dat te mogen doen!

Het 'Leedje van mien Leave' (van Suzan Seegers) heeft onderhand een speciaal plekje in ons hart gekregen en beschrijft zo mooi dat alles wat we mee maken ons maakt tot wie we zijn. En samen met het ensemble zong ik ook nog het nummer L.O.V.E., wat een feest, wat een energie...!!

En daarmee danste we naar buiten... Een dag om nooit meer te vergeten en een dag die we het liefste nog eens over zou willen doen, maar helaas... Gelukkig brengt de muziek van toen ons terug naar die dag en kunnen we op die manier toch nog vaak genieten en terug denken aan deze bijzondere en mooie dag!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg mij
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page