top of page

It's my life and it's now or never

Een blog..?

Ja, omdat ik jullie graag wil meenemen in de hoogte en diepte punten van een vocalist! Een aantal maanden geleden heb ik de stap gezet om te gaan doen wat ik het allerliefste doe en dat is veel meer bezig zijn met muziek!

Zowel als uitvoerend zangeres tijdens bijzondere gelegenheden, als vocal coach voor mensen die zichzelf naar een hoger level willen helpen.

En momenteel ben ik bezig met het schrijven van mijn nieuwe voorstelling die op 23 september gaat spelen in het Openluchttheater in Valkenburg!

Van alles staat in de startblokken om een toekomst voor mezelf te creëren die ik al jaren geleden wilde starten, maar die nooit was begonnen omdat ik mij liet tegenhouden door onzekerheden. En natuurlijk maak je deze keuze niet zomaar van de ene op de andere dag, er is wel het een en ander gebeurd waardoor ik tot deze beslissing ben gekomen. Via deze blog wil ik graag mijn verhaal vertellen, waar het een tijd geleden begon, wat ik mee maakte, waarom ik opeens in de bediening stond en amper nog met muziek bezig was, waar ik nu sta en naartoe aan het werken ben.

*There comes a point in your life when you need to stop reading other people's books and write your own...*

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg mij
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page